Friday 19 June 2015

~Salam Berkenalan~




Hello,saya bernama Alyaa Najihah Binti Sahak dan saya berumur 11 tahun.Saya bersekolah di SKPTLDM1.Saya daripada kelas 5 Nilam.Guru Kelas saya adalah Pn.Azira Binti Pudzi yang mengajar pelajaran bahasa melayu.Guru Besar di sekolah saya bernama Cikgu Ramlan Bin Hussien.Saya sangat suka belajar di sini kerana mempunyai aktiviti-aktiviti yang lain dan istimewa.Subjek yang paling saya sukai ialah pelajaran bahasa inggeris.Tempat yang paling menarik di sekolah ini ialah taman sains,makmal komputer dan perpustakaan.Makanan kegemaran saya ialah makanan yang berlemak seperti kek dan donut.Saya mempunyai target yang tinggi untuk mendapatkan pertama dalam pelajaran bahasa inggeris.Cita-cita saya ialah untuk menjadi seorang penulis yang menulis novel-novel yang berbahasa inggeris.Saya juga berminat bahasa-bahasa yang luar negara seperti bahasa jepun.Itu sahaja,~Sekian Terima Kasih~




No comments:

Post a Comment